Koleksiku: Kunci Telephone, Kunci GB, Rim Endrick, Saddle Dunlop, SA Dyno Hub, & Speed Hercules » vintage bicycle parts 03

Stok untuk sahabat-handai dan peminat-peminat yang baru nak main basikal.

Advertisements

4 Responses

  1. hai bekilat memacau2 rim tuuuu.bagi le tip2 kat mana daerah lokasi tu.kita tak pakai joran cuma pakai upan cacing je haaaaaa.

  2. Tak jauh dari Batu Berendam…terletak di bahagian tenggara di mana terdapat dua buah bukit yang menghubungkan Utara dan Selatan. Cuma tempat itu ada hari-hari tertentu boleh dimasuki kerana harus ada upacara yang perlu dilakukan. Ada banyak pantang larang yang perlu dipatuhi seperti larangan memakai pakaian berwarna kuning dan tidak menutup aurat. Itulah tip-tip yang boleh saya kongsikan. Sekian…selamat mencarinya Sdr. Zaidy.

  3. ne dah kira tempat bpuaka haaaaa.tak pe kita pakai teropong sakti.tq…sdr ikhwan

  4. Assalamualaikum.. Saya nak tanya, macam mana saya nak dapatkan peralatan BASIKAL POSMEN RALEIGH..? Peralatan yang takde seperti RIM, TAYAR, GEAR SPEED, LAMPU DEPAN, LOCENG & BREK.. Saya puas mencari tapi tak jumpa.. Harap anda kalian dapat membantu saya. Terima kasih banyak-banyak.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s